image image

Universul formelor posibile cu sisteme VEKA de Clasa A – 23 decembrie 2024

Arhitectura modernă, reabilitarea termică a unei clădiri vechi sau spațiul restrâns impun soluții mai creative în ceea ce privește realizarea și montajul ferestrelor termoizolante. În aceste cazuri, dimensiunile și formele atipice duc la încărcări asimetrice care pun o mai mare presiune asupra profilului, feroneriei și ancorărilor în perete. Din aceste motive, ferestrele cu forme speciale […]

Citește mai mult

REGULAMENTUL CAMPANIEI ”#SARBATORIZEN” – 19 decembrie 2024

Perioada de desfasurare a campaniei:19 decembrie 2024, ora 17:00 – 27 decembrie 2024, ora 23:59I. Organizatorul CampanieiCampania promotionala “#SarbatoriZen” (denumita in cele ce urmeaza „Campania”) esteorganizata in numele si de catre VEKA Romania SRL, cu sediul in Soseaua Bucuresti nr.55,Ciorogarla, Jud. Ilfov, inregistrata la Registrul Comertului cu nr.J23/1428/2005, CUI RO 13439874,Cont RO79BRDE410SV59159504100 deschis la BRD, […]

Citește mai mult

5 Mituri despre ferestre și uși cu profil din PVC – 10 decembrie 2024

Cu o cotă de piață de aproximativ 80% în România și 50% în Europa, ferestrele și ușile termoizolante cu profil din PVC sunt la momentul actual cele mai apreciate soluții pentru construcții noi eficiente energetic și reabilitarea clădirilor. Aceasta se datorează calităților PVC-ului de a fi un material eficient energetic prin natura sa, rezistențelor și […]

Citește mai mult

Cum pot ușile culisante de Clasa A să transforme spațiul casei tale – 27 noiembrie 2024

Când ne gândim la o ușă culisantă, ne gândim de cele mai multe ori la cabane cochete, vile de vacanță și hoteluri moderne, cu vederi spre peisaje magnifice. Totuși, aceste sisteme de uși pot fi instalate aproape în orice tip de locuință, la parter sau la nivelul teraselor de la etajele superioare și mai oferă […]

Citește mai mult

VINDEKA TERMOPANica, noua campanie de comunicare VEKA dezvăluie fricile românilor legate de ferestre – 19 noiembrie 2024

VEKA România a lansat de curând noua campanie de comunicare pe tema beneficiilor aduse de ferestre și uși termoizolante de Clasa A. Abordând tema în stilul caracteristic, informare cu tentă umoristică, noua campanie tratează subiectul temerilor pe care le trăiesc românii atunci când sunt puși în fața problemelor legate de uși, ferestre și a efectelor […]

Citește mai mult